Aktualności

Sprawy organizacyjne

📁 Aktualność 🕔25.Kwiecień 2014
Sprawy organizacyjne

Do półmaratonu został tylko tydzień, dlatego też – m.in. w odpowiedzi na liczne zapytania mailowe – podajemy na naszej stronie kilka informacji organizacyjnych.

1. Zapisy – zapisy internetowe trwają do końca dnia jutrzejszego, tj. 26.04. Po tym terminie będzie możliwość jedynie osobistego zapisania się do biegu w Biurze Zawodów: w przeddzień startu, tj. 1.05  na Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 w Węgorzewie, w godzinach 15-20 (tam tez możliwe będzie dokonanie weryfikacji oraz odebranie pakietów startowych) ; oraz w dniu biegu, w Biurze Zawodów na pl. Wolności w godzinach 7-9. W dniu biegu weryfikacja internetowo zapisanych zawodników kończy się o godz. 9:30.

2. Nocleg na hali – istnieje możliwość przenocowania przed biegiem na Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 w Węgorzewie. Prosimy jednak o wcześniejszą rezerwację – w miarę możliwości – miejsc pod numerem telefonu 87 428 52 34. Nocleg jest bezpłatny. W dniu 1.05 dostępny będzie dla biegaczy w godzinach pracy biura zawodów (godz. 15-20) dyżurny numer telefonu 663-110-899 (Anna Kominowska).

3. Transport na miejsce startu do Sztynortu – po starcie honorowym na placu Wolności (godz. 10) będą podstawiane autokary, które zawiozą uczestników na miejsce startu właściwego, do Sztynortu.

4. Depozyt oraz prysznice (po zakończeniu biegu) dostępne będą na Hali Miejskiej.

 

5. Na trasie biegu ulokowane będą 4 punkty z wodą do picia dla biegaczy na wysokości:

I – Sztynort, vis a vis ośrodka „Dargin”,

II – Szkoła w Harszu,

III – Stara Kuźnia w Ogonkach

IV – Diabla Góra (tuż przed wjazdem do Węgorzewa)

 

Udostępnij tę informację znajomym