Aktualności

ABC uczestnika XII Półmaratonu Węgorza

📁 Aktualność 🕔26.Kwiecień 2016
ABC uczestnika XII Półmaratonu Węgorza

Informacja dla Biegaczy

1. Zapisy
W przypadku wolnych miejsc (limit 500 miejsc) zgłoszenia będą przyjmowane w Biurze zawodów 1 maja na Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 w godzinach 15:00 – 20:00 lub 2 maja na Placu Wolności w godz. 7:30-10:15.

2. Odbiór pakietu startowego i weryfikacja
Weryfikacja zawodników, wydawanie numerów i pakietów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów 1 maja na Hali Miejskiej OSiR  przy ul. Pionierów 6 w godz. 15.00-20.00 oraz w dniu zawodów 2 maja na Placu Wolności od godz. 7:30 -10:30. Biuro funkcjonuje wyłącznie w podanych powyżej godzinach. Nie ma możliwości odbioru pakietu startowego po wyznaczonym czasie.

3. Uroczyste otwarcie
10:30 – uroczyste otwarcie Półmaratonu.
Ceremoniał Wojskowy – podniesienie flagi państwowej, odegranie hymnu narodowego.

4. Uroczyste zakończenie
15:30 – uroczyste zakończenie Półmaratonu.
Pożegnanie zawodników przez Burmistrza Miasta.
Pamiątkowe grupowe zdjęcie zawodników.

5. Pakiet startowy
Pakiet startowy odbierzesz w biurze zawodów na podstawie dokumentu ze zdjęciem. Pakiet startowy zawiera m.in. numer startowy, agrafki, chip do buta, pamiątkową koszulkę, worek na depozyt, talon na posiłek regeneracyjny oraz gadżety związane z Gminą Węgorzewo.

6. Numer startowy
Numer musi być umieszczony na koszulce na wysokości piersi, nie może być zasłonięty ani w jakikolwiek sposób modyfikowany. Naruszenie zasad używania numeru startowego spowoduje niesklasyfikowanie zawodnika. Numer startowy jest numerem pamiątkowym, zawodnicy nie oddają go po ukończonym biegu. Po ukończonym biegu zwracamy chip.

7. Pomiar czasu
Pomiar czasu odbywa się za pomocą elektronicznego chipa mocowanego do buta. Czas mierzony jest w dwóch wariantach: netto (liczony od przebiegnięcia przez linię startu) oraz brutto (liczony od strzału startera). Miejsca w klasyfikacji generalnej podawane będą według czasów netto i brutto. Zgodnie z przepisami międzynarodowymi miejsca w klasyfikacji generalnej premiowane nagrodami finansowymi będą przyznawane według czasów brutto.

8. Transport
Podstawienie autobusów i odjazd na linię startu do Sztynortu godzina 10:45-11:15.

9. Depozyty
Organizator zapewnia depozyt na rzeczy biegaczy w jednym z autobusów dowożących uczestników na start, który zostanie oznaczony napisem „DEPOZYT”. Depozyty będą przyjmowane przed startem w miejscowości Sztynort. Rzeczy należy składać do foliowych worków, opisanych numerem zawodnika, które każdy z uczestników otrzyma w pakiecie startowym. Wydawanie rzeczy zawodników z depozytu, będzie odbywało się w okolicach mety biegu, po okazaniu numeru startowego.

10. Szatnie
Szatnie i prysznice mieszczą się na Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 i czynne będą w dniu zawodów, w godzinach od 7.00 do 17.00. Organizator nie odpowiada za pozostawione rzeczy wartościowe.

11. Toalety
Na starcie w Sztynorcie 2 toalety typu toi-toi, na Placu Wolności 4 toalety typu toi-toi + w muszli koncertowej, dodatkowo toalety mieszczą się na Hali Miejskiej (około 200 m od mety).

12. Punkty Nawadniania
Punkty zaopatrzone w wodę będą rozmieszczone co ok. 5 km, począwszy od 5. km.  Punkt  z izotonikiem będzie się znajdował na trzecim (Ogonki) i ostatnim (Węgorzewo) punkcie nawadniania. Istnieje możliwość pozostawienia własnego napoju na konkretny punkt nawadniania (skrzynki przy biurze zawodów do godziny 10.15).

13. Kosze na kubki
Na trasie nie wyrzucaj kubków po napojach pod nogi!
Kosze będą ustawione za każdym punktem nawadniania.

14. Strefa zawodników – po biegu
Na mecie otrzymasz medal oraz napój.
Punkt medyczny (jeśli źle się czujesz, zgłoś to).

15. Wyżywienie
Przejdź do strefy posiłku regeneracyjnego, który znajduje się w Muzeum Kultury Ludowej.
Na podstawie talonu otrzymasz dwudaniowy posiłek.

16. Biegi dziecięce
Rozpoczęcie  biegów dziecięcych „Mazury Cud Natury” (czas trwania 9:00 – 12:45).
9:00 – bieg dziewcząt r. 1996/99 i bieg dziewcząt r. 2000/2002 – 1300 m
9:15 – bieg chłopców r. 1996/99 i bieg chłopców r. 2000/2002 – 1300 m
9:30 – bieg dziewcząt r. 2003 – 650 m
9:40 – bieg chłopców r. 2003 – 650 m
9:50 – bieg dziewcząt r.2004 – 650 m
10:00 – bieg chłopców r. 2004 – 650 m
10:10 – bieg dziewcząt r. 2005 – 500 m
10:20 – bieg chłopców r. 2005 – 500 m
11:00 – bieg dziewcząt r. 2006 – 500 m
11:10 – bieg chłopców r. 2006 – 500 m
11:30 – bieg dziewcząt r. 2007 – 250 m
11:35 – bieg chłopców r. 2007 – 250 m
11:45 – bieg dziewcząt r. 2008 – 250 m
11:50 – bieg chłopców r. 2008 – 250 m
11:55 – bieg dziewcząt r. 2009 – 250 m
12:00 – bieg chłopców r. 2009 – 250 m
12:20 – bieg dziewcząt r. 2010 – 100 m
12:25 – bieg chłopców r. 2010 – 100 m
12:35 – bieg dziewcząt r. 2011 i młodsi – 100 m
12:40 – bieg chłopców r. 2011 i młodsi – 100 m

17. Festyn (dzieci i młodzieży 1996 – 2011 i młodsi)
Zapisy od godziny 11:30, rozpoczęcie festynu rekreacyjno – edukacyjnego pod nazwą   „Dbamy o Wasze Bezpieczeństwo” o godzinie 11:30  (czas trwania 11:30 – 14:50). Przewidywany limit uczestników 500 osób.

18. Dekoracja
9:45 – dekoracja (LO, Gimnazjum)
11:20 – dekoracja (klasy VI, V, IV)
12:05 – dekoracja (klasy: III, II, I)
12:45 – dekoracja (klasa 0 i młodsi) – wszyscy uczestnicy biegu (brak klasyfikacji w tych grupach wiekowych)
15:30 – dekoracja zwycięzców półmaratonu

19. Losowanie nagród
Godzina 15:00 losowanie nagród  dla dzieci uczestników festynu
Godzina 15:45 losowanie nagród Wśród biegaczy półmaratonu

20. Zdjęcia z biegu
Kilka dni po biegu zdjęcia będzie można znaleźć na stronie http://www.polmaratonwegorza.pl/

 

21. Trasa

Udostępnij tę informację znajomym