Aktualności

ABC biegacza 2 maja 2019 roku

📁 Aktualność 🕔12.Kwiecień 2019
ABC biegacza 2 maja 2019 roku

1. Zapisy i opłaty

Prawo do startu mają osoby, które do dnia 2 maja 2019 roku ukończą 18 lat. Osoby, które do 2 maja 2019 roku ukończą:

–              16 lat w Półmaratonie,

–              14 lat w Biegu Flagi Biało – Czerwonej,

mogą wystartować w biegu pod warunkiem podpisania oświadczenia (w Biurze Zawodów) przez rodzica/opiekuna prawnego o starcie dziecka na odpowiedzialność rodzica/opiekuna prawnego.

Opłata startowa dokonana do dnia 31.03.2019 wynosi 40 zł.

Od 01.04.2019-23.04.2019 wynosi 50 PLN.

W terminie 24.04-30.04.2019 zgłoszenia nie będą przyjmowane. W przypadku wolnych miejsc zgłoszenia będą przyjmowane w Biurze zawodów 1 maja w Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 w godzinach 16:00 – 19:00 lub 2 maja na Placu Wolności w godz. 8:30-11:30.

2. Odbiór pakietu startowego i weryfikacja

Weryfikacja zawodników, wydawanie numerów i pakietów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów 1 maja w Hali Miejskiej OSiR  przy ul. Pionierów 6 w godz. 16.00-19.00 oraz w dniu zawodów  2 maja na Placu Wolności, od godz. 8:30 -11:30. Biuro funkcjonuje wyłącznie w podanych powyżej godzinach. Nie ma możliwości odbioru pakietu startowego po wyznaczonym czasie.

3. Uroczyste otwarcie

11:35 – uroczyste otwarcie Półmaratonu.

Ceremoniał Wojskowy – podniesienie flagi państwowej, odegranie hymnu narodowego.

4. Uroczyste zakończenie

15:30 – uroczyste zakończenie Półmaratonu.

Pożegnanie zawodników przez Burmistrza Miasta.

Pamiątkowe grupowe zdjęcie zawodników.

5. Pakiet startowy

Pakiet startowy do odebrania  w Biurze Zawodów na podstawie dokumentu ze zdjęciem. Pakiet startowy zawiera m.in. numer startowy, agrafki, chip pod numerem, pamiątkową koszulkę, worek na depozyt, talon na posiłek regeneracyjny, gadżety promocyjne.

6. Numer startowy

Numer musi być umieszczony na koszulce na wysokości piersi, nie może być zasłonięty ani w jakikolwiek sposób modyfikowany. Naruszenie zasad używania numeru startowego spowoduje niesklasyfikowanie zawodnika. Numer startowy jest numerem pamiątkowym, zawodnicy nie oddają go po ukończonym biegu.

7. Pomiar czasu

Pomiar czasu odbywa się za pomocą elektronicznego chipa mocowanego pod numerem. Czas mierzony jest w dwóch wariantach: netto (liczony od przebiegnięcia przez linię startu) oraz brutto (liczony od strzału startera). Miejsca w klasyfikacji generalnej podawane będą według czasów netto i brutto. Zgodnie z przepisami międzynarodowymi miejsca w klasyfikacji generalnej premiowane nagrodami finansowymi będą przyznawane według czasów brutto.

8. Depozyty

Organizator zapewnia depozyt na rzeczy biegaczy. Depozyty będą przyjmowane przed startem. Rzeczy należy składać do foliowych worków, opisanych numerem zawodnika, które każdy z uczestników otrzyma w pakiecie startowym. Wydawanie rzeczy zawodników z depozytu, będzie odbywało się w okolicach mety biegu, po okazaniu numeru startowego.

10. Szatnie

Szatnie i prysznice mieszczą się w Hali Miejskiej przy ul. Pionierów 6 i czynne będą w dniu zawodów, w godzinach od 7.00 do 17.00. Organizator nie odpowiada za pozostawione rzeczy wartościowe.

11. Toalety

Plac Wolności 4 toalety typu toi-toi + w muszli koncertowej, dodatkowo toalety mieszczą się w Hali Miejskiej (około 200 m od mety).

12. Punkty Nawadniania

Pierwszy punkt ok. 3 kilometra, następnie – 6,5 km, 11 km, 16 km (dodatkowo z izotonikiem) i 20 km. Istnieje możliwość pozostawienia własnego napoju na konkretny punkt nawadniania (skrzynki przy Biurze Zawodów do godziny 11.15).

13. Kosze na kubki

Na trasie nie wyrzucaj kubków po napojach pod nogi! Kosze będą ustawione za każdym punktem nawadniania.

14. Strefa zawodników – po biegu

Na mecie otrzymasz medal oraz napój.

Punkt medyczny (jeśli źle się czujesz, zgłoś to).

15. Wyżywienie

Przejdź do strefy posiłku regeneracyjnego, który znajduje się w Muzeum Kultury Ludowej.

Na podstawie talonu otrzymasz dwudaniowy posiłek.

16. Biegi dziecięce

Rozpoczęcie  biegów dziecięcych „Mazury Cud Natury” (czas trwania 8:15 – 11:30).

8:15 – bieg dziewcząt i chłopców r. 1999/02 – 1300 m

8:25 – bieg dziewcząt i chłopców r. 2003/2005 – 1300 m

8:35 – bieg dziewcząt r. 2006 – 650 m

8:45 – bieg chłopców r. 2006 – 650 m

8:55 – dekoracja  rocznika 1999 – 2005 (klasy VII, VIII i ponadpodstawowe)

9:05 – bieg dziewcząt r.2007 – 650 m

9:15 – bieg chłopców r. 2007 – 650 m

9:25 – bieg dziewcząt r. 2008 – 500 m

9:35 – bieg chłopców r. 2008 – 500 m

9:45 – bieg dziewcząt r. 2009 – 500 m

9:55 – bieg chłopców r. 2009 – 500 m

10:05 – dekoracja rocznika 2006, 2007 i 2008 (klasy VI, V, IV)

10:15 – bieg dziewcząt r. 2010 – 250 m

10:20 – bieg chłopców r. 2010 – 250 m

10:25 – bieg dziewcząt r. 2011 – 250 m

10:30 – bieg chłopców r. 2011 – 250 m

10:35 – bieg dziewcząt r. 2012 – 250 m

10:40 – bieg chłopców r. 2012 – 250 m

Biegi nieklasyfikowane – biegi dzielone na grupy, max. 20 osób w grupie, start co 1 min:

10:50 – bieg dziewcząt r. 2013 – 100 m

11:00- bieg chłopców r. 2013 – 100 m

11:10 – bieg dziewcząt r. 2014 i młodsze – 100 m

11:20 – bieg chłopców r. 2014 i młodsi – 100 m

12:10 – dekoracja rocznika 2009, 2010, 2011 i  2012 (klasy: III, II, I, 0)

17. Festyn Rekreacyjno – Edukacyjny

Rozpoczęcie festynu o godzinie 11:00  (czas trwania 11:00 – 14:00).

18. Dekoracja

15:30 – dekoracja zwycięzców Półmaratonu i Biegu Flagi

19. Zdjęcia z biegu

Kilka dni po biegu zdjęcia będzie można znaleźć na stronie www.polmaratonwegorza.pl  

Udostępnij tę informację znajomym